מה שצריך לדעת על יישור שיניים שקוף

בהשוואה לפלטה המסורתית, יישור שיניים שקוף חוסך אלפי שקלים ומסייע בהשגת אותו חיוך ישר, ללא ברזלים גלויים על השיניים. בצדק או שלא בצדק, אנשים מתייחסים לאחרים כאטרקטיביים ומצליחים, אם יש להם שיניים ישרות. 

מכאן שהשקעה בטיפולי יישור שיניים שקוף נושאת פוטנציאל משתלם בטווח הארוך, במיוחד לאנשים שנתקלים בסירובי העסקה רק בגלל מראה שיניהם. 

זהו מכשיר נשלף שמיוצר מפלסטיק וכמעט אינו נראה כשהוא מורכב על השיניים, והוא מותאם אישית לשיניים של כל מטופל, מכיוון שהוא מורכב בהתבסס על סריקת השיניים שלכם. המטופלים מתבקשים להרכיב סט אחד בין עשרים ל-22 שעות למשך שבועיים, לפני ההחלפה במכשיר מעט שונה שהוא הבא בסדרה.

יישור שיניים שקוף לעומת השיטה הקלאסית

הפלטה הקלאסית מיוצרת מפלדת אל חלד, והסוגרים מחוברים עם קשת מתכת. חוט הקשת משמש ליישור השיניים במיקום הרצוי. יישור שיניים שקוף דומה בקונספט, אבל המכשיר עשוי קרמיקה ולא מתכת. הקרמיקה שקופה ולכן היא אינה בולטת בפה. החוטים שקופים, כך שהפלטה משתלבת באופן אסתטי על השיניים ללא פגיעה במראה.

יישור שיניים שקוף משיג את אותה תוצאה של הפלטה הקלאסית, ולכן הוא מתאים לרוב המטופלים הזקוקים לתיקון יישור שיניים, ורופא השיניים מתאים את הפלטה למצב השיניים הספציפי של כל מטופל.

תחזוקה נאותה של פלטה שקופה

כדי להפחית ככל הניתן את המראה של הפלטה השקופה, חשוב לטפל בה היטב, ולהימנע ממאכלים ומשקאות פיגמנטיים חזקים כמו קפה, יין אדום, קארי ורוטב עגבניות.

גם עישון עלול להכתים את הפלטה, וחשוב להקפיד על החלפת הפלטה באופן קבוע, בהתאם להמלצות רופא השיניים.

התוצאה היא חיוך ישר

השינוי מתרחש בהדרגה ותקופת הטיפול יכולה להימשך בין ארבעה חודשים לשלוש שנים. קיימים יתרונות רבים לטיפולי יישור שיניים שקוף, והם כוללים אפשרות להסרת המכשיר בכל פעם לאכילה, שתייה, צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי.

למכשירים אלו אין קצוות או חוטים שעלולים לפגוע בחניכיים או להפוך את פעולת הלעיסה לבלתי נעימה, והמטופלים חווים שיפור מהיר בתוך מספר שבועות.

מכשיר יישור שיניים שקוף הוא חלק מתעשיית הרפואה הטלנטנטית ההולכת וגדלה ונחשב כחלופה משתלמת יותר לפלטה המקובלת. לפרטים ומידע נוסף אודות יישור שיניים שקוף, צרו קשר עם בי דנטל ונשמח לעזור. 

צילום:freepik