טיפולים אסתטיים ללא ניתוח: הפנים של שנת 2021

בעבר, הסמן המשמעותי ביותר לטיפול אסתטי מוצלח היה כשאנשים שאלו מי הרופא שלכם. היום השאלה המאשרת כי טיפולים אסתטיים זוכים להצלחה היא באיזה איפור את משתמשת.

מכיוון שמגוון טיפולים אסתטיים ללא ניתוח מתבצעים היטב, זמינים בהליכים קצרים ומובילים לשינוי ניכר, הם זוכים לפופולריות גבוהה וביקוש נרחב. המטרה אינה מראה מזויף, אלא כזה שמתקשר לאושר, בריאות טובה ומספיק שינה.

תחום טיפולים אסתטיים ללא ניתוח עבר שינויים רבים מאז ימי החלקת המצח ועיצוב שפתיים. מכונות ישנות ומגושמות פינו את מקומן לערכות רב-תכליתיותך מסחררות; חומרי הזרקה עדינים בהרבה; ורופאים ששכללו את שיטות הטיפול שלהם. התוצאה: טיפולים מהירים ויעילים, לרוב ללא כאבים, שמציעים תמורה, לעתים מיידית, מעבר לטיפוח העור בלבד.

אין זה פלא שהביקוש לטיפולים אסתטיים לאל ניתוח גדל

ההערכה היא שאחד מתוך ארבעה אנשים שוקל לעבור היום טיפולים אסתטיים ללא ניתוח כמו בוטוקס שישפר את מראה העור. לנשים שעבורן הליכים פולשניים אינם אפשרות, מוצעות האפשרויות הלא פולשניות של טיפולי לייזר, הקפאת שומן וסילוני חמצן לשיפור מראה העור.

בימים אלה, ניתן למצוא את מיטב הטיפולים להשגת תוצאות של עור בריא וזוהר, ללא קשר ליתרת הבנק.

אז אם תהיתן אי פעם איך לחברה שלכן יש את קו הלסת של אנג'לינה ג'ולי, או לאן נעלמו פתאום הנקבוביות של חברכם, בזכות הטכנולוגיות החדשות של טיפולים אסתטיים ללא ניתוח, לא תוכלו לקבוע בוודאות אם ההליך הקוסמטי בוצע או לא.

מינימום עד ללא כאב או אי נוחות

עם ניתוח פולשני, אין זה יוצא דופן להישלח הביתה עם מרשם לשיכוך כאבים הוא הראות להתמודדות עם הכאב כתוצאה מההליך שלכם. עיקר הכאב נובע מהפצעים שקיבלתם מהחתך, חלק הכרחי מהניתוח.

באמצעות הליכי לייזר, טיפולי תדר רדיו והזרקות, אין צורך לדאוג לכאב ואי נוחות. למרות שהליכים מסוימים של טיפולים אסתטיים ללא ניתוח עשויים להוביל למעט רכות העור בתחילה, תופעות לוואי אלו בדרך כלל נעלמות תוך יום-יומיים.

אין אשפוז

טיפולים אסתטיים ללא ניתוח מתבצעים במרפאה ולא בבית חולים. אין צורך לעבור הכנה כמו לפני ניתוח, ורוב ההליכים נמשכים פרק זמן קצר בלבד.

למידע נוסף לחצו על הקישור הבא.

צילום:freepik