ניתוח קטרקט יתרונות מפתיעים

ניתוח קטרקט הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר שמבוצעים בישראל. זהו גם אחד ההליכים המוצלחים ביותר. למרות שקטרקט הוא בין הגורמים העיקריים לעיוורון, ניתן להחזיר את הראייה שלכם באמצעות אשפוז פשוט ולהשיג תוצאות יעילות של ניתוח קטרקט יתרונות בריאותיים חשובים.

תסמיני קטרקט שכיחים כוללים טשטוש ראייה, ראייה כפולה, קשיי נהיגה בלילה והופעת הילות וסנוורים. ניתוח קטרקט כולל הסרת העדשה הפגועה והשתלת עדשה מלאכותית שנקראת עדשה תוך עינית שמעניקה לכם ראייה ברורה. יותר מסתם ראייה משופרת, ניתוח קטרקט יתרונות כוללים כמה השפעות משמעותיות אחרות.

ניתוח קטרקט משפר את איכות החיים

מכיוון שקטרקט מתפתח בהדרגה, יתכן שייקח זמן להבחין בקשיי קריאה או נהיגה בלילה. אנשים שסובלים מקטרקט פשוט מפסיקים בהדרגה לבצע את הפעילויות שהם נהנים מהם, מבלי לדעת למה. 

קטרקט עלול אפילו לתרום לדיכאון או חרדה. ניתוח קטרקט יתרונות חשובים כוללים שיבה לביצוע רוב הפעילויות המועדפות עליכם.

ניתוח קטרקט מפחית את הסיכון לנפילות ושברים

אובדן ראייה הוא סיבה נפוצה לנפילה, שעלולה להיות מסוכנת ואף קטלנית לאנשים מבוגרים. מטופלים שעברו ניתוח קטרקט יתרונות משמעותיים הובילו לירידה של 16% בסיכון לשבר בירך במהלך השנה שלאחר הניתוח. אם למטופלים היה קטרקט חמור, הסיכון לשבר בירך ירד ב-23%.

ניתוח קטרקט מאריך את תוחלת החיים

ניתוח קטרקט נקשר לתוחלת חיים ארוכה יותר של אנשים מבוגרים. מומלץ להתייעץ עם רופא העיניים על ניתוח קטרקט יתרונות רבים, השבת העצמאות ואף הארכת תוחלת החיים. 

ניתן לטפל בשתי העיניים בתוך כמה ימים

אין צורך בהמתנה ממושכת לביצוע ניתוח קטרקט בשתי העיניים. המתנה למשך כמה חודשים ואף שנים עלולה לגרום לאי נוחות בראייה אם עין אחת כבר טופלה.

תוצאות מעולות

מאה אחוזים מהמטופלים חווים השפעה משמעותית של ניתוח קטרקט יתרונות לאחר ההליך, ושיפור ניכר באיכות החיים.

בשורה התחתונה, אל תמשיכו לסבול מפגיעה בראייה וירידה באיכות החיים

אל תמתינו עם קביעת תור לרופא עיניים כדי לקבוע אם ניתוח קטרקט מתאים לכם. הרופא יבחן את מצבכם הבריאותי וחומרת הנזק בעיניים, ויקבע את סוג העדשה התוך עינית המתאימה ביותר למצבכם. אז התקשרו עוד היום.

לפרטים ומידע נוסף אודות ניתוח קטרקט, צרו קשר עם ד"ר ירון פינקלמן

צילום:freepik