מה זה Hubstaff

בפרק השבוע פיטר מסתכל על הובסטאף, תוכנה העוקבת אחר זמן העובדים והמעסיקים, המכונה גם זמן אדמה. כמו ברוב התוכנות לשמירת זמן, מטרתה העיקרית היא לפקח על שעות העבודה של העובדים, והיא עושה עבודה נהדרת בלכנס את כל נקודות הנתונים שהיא אוספת כדי להקל על מנהלים ומנהלים במעקב אחר פעילות העובדים והערכת רמות התפוקה. כפי שתראו בסקירה שלנו, הוא לא רק מודד את תפוקת העובדים, אלא גם עוקב אחר התנהגותם של מעסיקים ועובדים, ומעניק להם תובנה לגבי כמה שעות העובדים שלהם משקיעים וכמה הם פרודוקטיביים.

Hubstaff

הוא אינטואיטיבי וקל לשימוש, ואינו דורש חיפוש רב יותר כדי לגלות זאת מאשר יישומי ניטור עובדים אחרים שבדקנו. אם עדיין לא השתמשת בכלי ניהול פרויקטים ומוכן לעבור למכשיר חדש, שקול את המשימות של Hubstaff. HiveDesk היא אפשרות טובה אם אתה צריך את זה כדי לעקוב אחר הזמן שלך, אבל זה לא האפשרות הטובה ביותר עבור כל פרויקט או משימה שאתה משתמש בה.

אם אתה משתמש בתוכנת זמן פנומנלית ונוכחות שיכולה לפקח באופן פרודוקטיבי על פעילויות העובדים שלך

Hubstaff הוא נקודת הקשר שלך – למוצר. אם אתם מודאגים בעיקר מפריון העובדים שלכם ורוצים תוכנת ניטור עובדים פחות פולשנית, עליכם בהחלט לשקול זאת עבור הארגון שלכם. יש לה הרבה תכונות שימושיות והיא בחירה טובה לאלו מכם שמעוניינים לעקוב אחר הפעילויות. של עובדיהם.

בסקירתנו על Hubstaff מצאנו שהיא דוגמה מצוינת מסוגה ולמרות שהיא חסרה כלים מתקדמים לניטור הפעילות שמציעים פתרונות תוכנה אחרים לניטור עובדים, מכלול תכונות הפרודוקטיביות הוא אחד מהטובים ביותר שראינו בכל יישום שערכנו.

היכולת לשלב דוחות בפונקציות משאבי אנוש

נוכחות ושכר הופכת את הובסטף לבחירה אידיאלית עבור חברות המחפשות פיתרון יעיל המשלב את כל התכונות הללו. עם פונקציות המסייעות למנהלים להגדיל את התפוקה של הצוות שלהם בדיוק את זה. HubStaff הוא פתרון מצוין להקצאת משימות לעובדים ולשמירה על מסלול k מזמנם ומשימותיהם בנפרד. הוא משמש להקצאת משימות לעובדים ומאפשר לכל עובד לעקוב אחר זמנו עבור כל משימה בנפרד, ויכול לשמש גם כלי שימושי לניהול ניהול זמן, תזמון ותזמון של העובדים.

Hubstaff משתלב עם מעל 30 כלים שונים להארכת זמן התוכנה ויכולות הנוכחות ליישומי צד שלישי

להובסטאף יש כלים לניהול פרויקטים משלה, אך יכולים להשתלב גם בכלים פופולריים כמו אסאנה, טרלו ווריקה, כך שניתן יהיה לעקוב אחר זמן העובדים והתקדמות הפרויקט. מאת HubStaff. אתה יכול לעקוב אחר זמן למשימות בודדות בדרכים שונות, כגון שימוש ב- Trello לצורך ניהול פרויקטים או מעקב אחר הזמן שלך בכל העובדים שלך.

עם זאת

זה צריך להשתנות גם לפי תפקיד, ויש לשקול נקודת נתונים כדי למדוד את התפוקה של העובד. אם מעקב אחר פעילויות נמוך והביצועים תואמים את הציפיות, הדבר יכול להיחשב שלילי. עם זאת, אם מישהו עובד במהירות, משיג יותר פרודוקטיביות בזמן קצר יותר, הוא מקבל שכר פחות מכיוון שיש לו פחות שעות עבודה, אך הוא יותר נכס לחברה. אתה יכול להשתמש ב- Timr כדי להגדיר את המעקב אחר כך שלא תצטרך לדאוג לגבי רשומות נוכחות או היעדרות.

Hubstaff היא ללא ספק אחת מתוכנות ניהול הפרודוקטיביות הטובות ביותר הקיימות כיום, ומספר התכונות העצום שלה מבייש רבים מתחרותיה. יש בו את כל הדרוש לתוכנת מעקב זמן מוצק, כולל גיליונות זמנים, צילומי מסך, פעילות ומעקב אחר עלויות.
למידע מורחב בתחום של מה זה Hubstaff ניתן לגשת לאתר fillva.com

יש לו ניטור פעילויות ותכונות פרודוקטיביות שהופכות אותו לאופציה מוצקה עבור עסקים קטנים שלא רוצים לפקח על כל מה שעובדיהם עושים או איזה סוג נתונים הם רואים

אבל רוצים לוודא שחברי הצוות שלהם לא ' לא לבזבז זמן. ישנם מספר כלים זמינים שיעזרו לך לעקוב אחר דפוסי העבודה והפעילות של העובדים שלך. כשמדובר במעקב אחר כתובות אתרים ליישומים, Hubstaff עובר דרך ארוכה על ידי מעקב אחר זמן באילו אתרים ואפליקציות עובדים מבקרים ונפתחים וכמה זמן ההפעלות שלהם נמשכות. Time Doctor משתלב בכלי זה כדי שתוכל לראות נתוני מעקב אחר זמן בכלי ניהול הפרויקט שלך. הוא מכיל דוחות שימושיים של "שימוש בזמן לא טוב" לצפייה מהירה באתרים שאינם קשורים לעבודה, בעוד שהם רק מאפשרים לראות אילו כתובות אתרים עובדיך מבקרים ומהם עליך לבחון את דעתך. אם אתה זקוק לדרך יעילה לחיוב עבור שעות פנאי מחוץ לשעות העבודה, הפוך את לוחות הזמנים של HubStaff – כלי למעקב אחר פעילות העובדים.

באפשרותך לסנן משתמשים

נתונים וסוגי פעילויות מהדוח ולצרף אחוזים המציינים עד כמה עובדים פעילים בשעות העבודה שלהם. אתה יכול לסנן משתמשים ונתונים, סוגים ופעילויות ממערכת הדיווחים שלך. זהו כלי שימושי למעקב אחר פעילות עובדים וניתן לצרף אותו לכל משתמש, תאריך או סוג פעילות. זוהי דרך נהדרת למצוא אחוזים המראים עד כמה עובדים היו פעילים במהלך שעות העבודה, ותוכל להוסיף אותם לכל פעילויות המשתמש / תאריך / סוג או לסנן את כל הדוחות.