איך להוריד אחוזי שומן

כשאתה קורא את זה, אתה בטח מודע לכך שהרעיון השכיח ביותר של תזונה בריאה הוא לרדת במשקל ולהגיע לרמות שומן חד ספרתיות בגוף. 

אך כפי שתקרא להלן, המפתח לאחוז שומן בגוף נמוך יותר הוא להיות רשת תומכת של אנשים שיעזרו לך ולעקוב אחר תוכנית. כדאי גם לשנות את אורח החיים שלך; הפחתת צריכת הקלוריות אינה מספיקה בכדי להשיג את התוצאות הרצויות. אם המאמצים לאבד שומן מקרטעים, אתה לא צריך להלחיץ את עצמך ולנסות להתמקד בבחירות בריאות מתי ואיפה אתה יכול.

התאם את צריכת הקלוריות שלך כך שהיא תהיה נמוכה מספיק כדי שגופך יביא מאגרי שומן לתדלוק עצמו, מה שיוביל לאובדן שומן. הפחת את הגירעונות הקלוריים על ידי הרזיה, אכילת מספיק חלבון ואכילת מזון אחד או יותר ביום.

אחת הדרכים הטובות ביותר למזער את הצטברות השומן

היא ללמוד כיצד להירגע ולהימנע מיותר מדי מתח. אם אתם סובלים מעודף משקל קשה, כנראה שעדיף להתחיל בשריפת השומנים שלכם באימון אירובי אינטנסיבי ובאימון כוח בכדי להבטיח שגופכם לא יעמיס עליכם בשלב מוקדם זה.
למידע על איך להוריד אחוזי שומן יש לבקר ב- thebodyfitgymbuddy.com

לכן הגיע הזמן לבחון את הרגלי האכילה שלך

כפי שכבר הוזכר והוסבר. כדי לאבד שומן, אתה זקוק למחסור בקלוריות, וזה אומר שאתה צריך להפחית במידה מסוימת את צריכת הקלוריות שלך. כדי לאבד הרבה שומן בגוף, חייב להיות גירעון קלורי, לא רק מבחינת קלוריות, אלא גם מבחינת פחמימות.

אם אתה מגביל את הקלוריות שלך

הגוף שלך צריך להיעזר במאגרי האנרגיה הקיימים כדי לתפקד, וחלבונים, פחמימות ושומן הם הדלק שלך. אתה לא יכול להרשות לעצמך לאכול יתר כי העודף נשמר כשומן בגוף. זה אומר שפעילות גופנית עם אנשים אחרים לא עשויה לעזור לך להפחית את אחוזי השומן בגוף, אלא לאכול יותר ממה שצרכי הקלוריות היומיים שלך עושים.

אם אתה באמת רוצה להפחית שומן בגוף, עליך לאכול טוב ובריא שוב ולזכור לעשות תרגילי ספורט ואימוני התנגדות לבניית מסת גוף. אחרת, כ -25% מהקילוגרמים שאתה מוריד יגיעו משרירים רזים ושורפים קלוריות.

 כמות קטנה של תוספת שומן בגוף אינה מסכנת את רוב האנשים, אז אכלו טוב, עשו תרגילי ספורט, והפחיתו לחצים.