עיצוב גרפי מנצח

ריכזנו רשימה של כמה מהמעצבים הגרפיים המפורסמים בעולם לעקוב ברשתות החברתיות ואולי אפילו לקבל השראה לפרויקט העיצוב הגרפי הבא שלכם. יצרנו רשימה זו כדי לחלוק כבוד למעצבים הגרפיים המפורסמים של זמננו.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים על עיצוב גרפי מנצח עליך לבקר באתר kratza.co.il

אם תסתכל על כמה מהדוגמאות שהרכבנו

תראה שלכולן יש משהו במשותף. מה שלמדנו מההסתכלות באתרים עטורי הפרסים הללו הוא שאותם אנשים שאנחנו מכירים כל כך טוב, כמו מארק צוקרברג, מארק וולברג ורבים אחרים, עבדו יחד לבניית תיק עבודות נקי, פשוט וקוהרנטי המציג את הטוב ביותר מהפרויקטים שלהם.

לקוחות נוטים להעדיף מועמדים המגישים מועמדות למשרות עיצוב גרפי שיש להם אתר המציג את עבודתם הטובה ביותר. לקוחות נוטים יותר לפנות למעצב גרפי שהגיש הצעה לעיצוב גרפי מדויק עד הסוף ומספק את כל המידע הדרוש.

כתיבת עיצוב גרפי לפני ביצוע כל סוג של עבודה בפועל על פרויקט חדש יכולה לשפר מאוד את תהליך העיצוב ואת המוצר הסופי

מבחינה טכנית, כדאי להתחיל לעבוד על פרויקטים של עיצוב גרפי בכל גודל, עם תקציב ותזמון מוגדרים. אם אתה שוכר מעצבים גרפיים נוספים כדי לקוות למיקור חוץ בהפקה, כתוב את העיצובים הגרפיים שלך מראש.

מעצבים גרפיים רבים אינם מצליחים למכרז עבור פרויקטים של עיצוב גרפי מכיוון שהם מתעלמים מהדרישות שצוינו על ידי הלקוח במידע הצעת המחיר. בחר את העיצוב הטוב ביותר לפרויקט בהתבסס על גודל והיקף המטלה והתקציב לעיצוב גרפי.

אז בדוק את הרשימה האוצרת שלנו של אתרי העיצוב הגרפיים הטובים ביותר שבוודאי יעודדו אותך לבנות משלך

אם אתה רוצה לגלוש לאתרים נוספים לעיצוב גרפי כדי לקבל מושג כיצד לבנות תיק עבודות מקוון משלך, הנה כמה אתרים שייתכן ותרצה להסתכל עליהם.

ב- Creative Bloq

גילינו כמה מאתרי העיצוב הגרפי המופיעים בפוסט זה, אשר הוצגו במאמרים שונים בבלוג שלנו. ריכזנו אותם בסדר אלפביתי והם אנשי מקצוע מצוינים מכל רחבי העולם. אלה 10 התיקים המובילים עטורי הפרסים שלנו לעיצוב גרפי בשנים האחרונות וזמינים להורדה בחינם באתר.

הפוסט כולל גם קישור לאתר בו תוכל למצוא כמה הנחיות שיעזרו לך לבנות תיק מקוון בולט משלך

אנו מקווים שתיהנו ממבחר זה של כמה מאתרי העיצוב הגרפיים הטובים ביותר ותקבלו את ההחלטות הנכונות בעת יצירת תיק עבודות מקוון משלכם. ישנם גם מספר אתרי פורטפוליו מעולים אחרים, והיית מצפה שהם יידעו משהו על אוצר עבודות נהדרות. קים מתעוררת לחיים עם אתר נקי ומינימליסטי עם רשת דינמית גדולה המדגישה את התמונות היפות בתיק העבודות שלה וכן מגוון סגנונות ועיצובים שונים.

בדוק את הרשימה החיונית הזו של מעצבים גרפיים ב- Behance, החל ממדריכים משלנו מרחבי העולם, וראה בעצמך.

סיימה את לימודיה במכון לעיצוב בורונה בתואר עיצוב גרפי ועיצוב פרסום

היא נולדה בניו יורק, גדלה ברידפילד הסמוכה, קונטיקט, והמשיכה ללמוד עיצוב גרפי בבית הספר לעיצוב ברוד איילנד. לאחר שתכנתה ועיצבה אתרים, החלה את דרכה המקצועית כמעצבת גרפית וכראש סוכנויות פרסום.

התוכנית מאפשרת לתלמידים מרקעים שונים להיכנס לתחום העיצוב הגרפי. בנוסף לניסיון בסטודיו ובכיתה, סטודנטים לעיצוב גרפי יקבלו ניסיון מעשי בתהליך העיצוב וגישה למגוון משאבים ומשאבים.

למעצב הגרפי והמאייר חוסה לואיס רודריגז, המתגורר במקסיקו, יש תשוקה למינימליזם. ביבי, מעצבת / מאיירת פרילנסרית בלונדון, נוקטת בגישה נועזת ושובבה לטיפוגרפיה עבור מותגים ועורכים.

כדי לראות איזה סוג של עבודה תיצור כסטודנט לעיצוב גרפי של דרקסל, היכנס לאתר Creative Work. הגשות לתיקים יכולות לכלול מגוון סגנונות וסגנונות, שחלקם מפורטים כאן. ברנדון פרס, מעצב גרפי ומאייר מניו יורק, עושה עבודה נהדרת בכך שהוא מציג את מגוון המוצרים המגוון שלו בדף הבית מראש. אתר זה לעיצוב גרפי, הכולל גלריית גלילה אופקית, מציג עבודות של מעצבים גרפיים מרחבי העולם, מארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. העיצוב מלא בטיפוגרפיה צבעונית, צבעים עזים ומגוון רחב של סגנונות טיפוגרפיים.

מכרטיסי ביקור ועד חוברות יוקרה

מעצבים גרפיים משתמשים בזהויות מותג כדי ליצור חומרי הדפסה יפים. עם תבניות בהתאמה אישית ורעיונות יצירתיים, צוות העיצוב הגרפי יכול להעלות מבצעים, ירידים ושיווק לשלב הבא. צוות המילניום לעיצוב גרפי אחראי על תכנון התקשורת היצירתית עבור חברות וארגונים, תוך התמקדות בהישג יד, לא נשכח או נשכח. צוותי העיצוב הגרפי המנוסים שלנו יכולים ליצור לוגואים יוצאי דופן המייצגים במדויק את מותג החברה ומשאירים רושם בלתי נשכח.