מה זה המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

מבחני IIHS מעודדים יצרני רכב לייצר רכבים בטוחים יותר, וזו המטרה הסופית. כתוצאה מכך, מאמצים גדולים יותר בתחום הובלת הרכב וניהול הביקוש מתחייבים מטעמי בטיחות, שמבוצעים על ידי נהגים בודדים, אנשים פרטיים וחברות ביטוח.

ויקרי (1968) ואדלין (1998) דנים במושג זה ומציינים כי עלויות קריסה שוליות מייצרות הכנסות העולות על עלות תביעות ביטוח

ישנן עדויות אמפיריות ניכרות לכך שתאונות גדלות עם הקילומטראז 'השנתי וכי צמצום הקילומטראז' השנתי של כלי רכב מפחית את התרסקויות ועלויות התרסקות. הגדלת קילומטראז לא רק מגדילה את הסבירות לתאונה עבור נהג בודד, אלא גם מגדילה את הקילומטראז 'על ידי הגדלת צפיפות הרכבים לקילומטר, מה שמגדיל את שיעורי התאונות לקילומטר, כמתואר לעיל.

בלקין ואורד (2001) מצאו כי מחזורים עונתיים במקרי מוות בכבישים מהירים בארה"ב מתואמים לתנודות חודשיות בקילומטראז '. Lovegrove and Sayed (2006) מצאו גם כי שיעורי התאונות בשכונה ירדו עם ירידה בתנועת כלי הרכב הכוללת.

בשנת 2018 ביקרו דוקטורנטים וחוקרים ביותר מעשר מדינות בברזיל

כולל ארה"ב, יפן, קנדה, שבדיה, סין, אסטוניה, ארגנטינה, קוסטה ריקה, גרמניה וברזיל לדיון על תחבורה בינלאומית. הקונגרס העולמי ה -26 של ITMA, שאורגן על ידי INAQ, התקיים בין התאריכים 30 באוקטובר ל -1 בנובמבר ב פונטיפיקיה אוניברסידאדה קתוליקה דה פאראנה (PUCPR) בקוריטיבה. הקונגרס דן בסוגיות בתחומי הרפואה ובתחומים אחרים כמו פסיכולוגיה, הנדסה, משפטים, חינוך לבטיחות בדרכים ומנהל ציבורי במטרה למצוא אמצעים להפחתת מספר ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים. ד"ר ריקרדו פרוז קמאראו, CFM, נציג ברזיל, נאם במושב 2 שכותרתו "מצבי סיכון וכיווני רכב" על השפעת תאונות דרכים על בריאות הגוף והנפש.

מכון ביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS)

הוא ארגון אמריקאי ללא כוונת רווח שהוקם בשנת 1959 על ידי מבטחי רכב הממוקמים בארלינגטון, וירג'יניה. ה- IIHS פועל לצמצום מספר ההתנגשויות עם כלי רכב מנועים, שיעור הפגיעות ורמת הנזק לרכוש בתאונות. מכון אוניברסיטת קלמסון לבטיחות בדרכים וביטחון בדרכים (CU-IRGS) הוא מכון בינלאומי מבוסס-מחקר המתמקד בממשק הקריטי בין בני אדם לרכבים בתנועת כבישים.
למידע נוסף אודות עורך דין מרב"ד מומלץ להעיף מבט ב- tabura.co.il

מכון הביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS)

הוא ארגון המוקדש להפחתת נפגעי תאונות דרכים ומוות. ה- IIHS מבצע מחקר על תכנון דרכים ויסות תעבורה ועוסק בקידום החלטות מדיניות. היא גם עורכת מחקר כדי ליצור דירוגים עבור מכוניות נוסעים פופולריות ומוצרי צריכה מסוימים כגון מושבי ילדים.

מכון הביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS)

הוא ארגון ללא כוונת רווח העוסק במחקר ומתקשר עם ענף הביטוח בנושאים רלוונטיים רבים. המשימה העיקרית שלה היא לצמצם תאונות בכבישים מהירים על ידי בדיקת כלי רכב, העברת ידע אודות מכוניות ומתן מימון לתעשייה לעבודותיה. IIHS משתמש במחקר, הערכה והשכלה כדי לעזור לצרכנים ומומחי בטיחות להישאר בטוחים בדרכים.

מכון הביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS)

הוא ארגון מדע וחינוך עצמאי ללא כוונת רווח המוקדש להפחתת מקרי מוות, פציעות ונזקי רכוש הנגרמים כתוצאה מתאונות דרכים על ידי מחקר, הערכה וחינוך לצרכנים, קובעי מדיניות ו מומחים לבטיחות. המכון הוקם בשנת 1959 על ידי שלוש עמותות הביטוח הגדולות המייצגות 80 אחוז משוק הרכב האמריקני. המכון לנתוני אובדן כבישים (HLDI) תומך במשימה זו על ידי ניתוח מדעי של נתוני ביטוח הממחישים את ההפסדים האנושיים והכלכליים הנובעים מהבעלות והפעלת רכבים מסוגים שונים ומפרסם הפסדי ביטוח עקב יצרן ומודל הרכב.

המדריך לתכנון ה- GDL של CDC תומך במדינות בהערכת

בפיתוח וביישום תוכניות אפשריות לחיזוק שיטות ה- GDL. גיליון העובדים החדש הספציפי למדינה של ה- CDC, העלות של מקרי מוות בתאונות דרכים, מספק המלצות לשיטות עבודה מומלצות למדינות והמלצות לחיזוק מערכות הממשלה. בדוק את חוקי ה- GDL עבור כל סמל חיצוני של המדינה באתר המוסד לביטוח לבטיחות בדרכים כדי ללמוד עוד על חוקי המדינה שלך.

אנשים עם קשיי ניידות הסבורים כי אינם מסוגלים לנהוג או להשתמש ברכב שנרשם עבורם על סמך מגבלות פיזיות או נהיגה או שדורשים אביזרים מיוחדים זכאים להיבדק על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

כדי לקבוע אם הם זכאי לאביזרים ספציפיים לרכב. המכונים מעריכים שש קטגוריות בודדות ומקצים "טוב", "מקובל", "שולי" ו"חסר "לקביעת הערכה כוללת של ההשפעה הקדמית. על מנת לקבל את דירוג הבטיחות הגבוה ביותר, על הרכב לקבל ציונים כוללים "טובים" בצד הנהג הקדמי החופף, גג השמש הקדמי החופף וחוזק מבחני המושב וריסון הראש.

מחלקת הניידות בסניף הקרוב ביותר של המוסד לביטוח לאומי ניתנת לבדיקה על ידי המכון הרפואי לבטיחות בתעבורה על פי בקשה בכתב על מנת לאמת את הזכאות לרכב מיוחד ואביזרים מותאמים אישית

מועמד עם רישיון נהיגה צפוי לקבל אישור רפואי על ידי הרופא שלו, אך זה לא המקרה אם הרופא אינו מכיר את המטופל או מסר את המידע המבוקש. בקשות לרישום רכב מיוחד מחייבות בדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים ויש לרכוש אותן לפני שניתן לבחון את המועמד במוסד. מטרת המחקר הנוכחי הייתה להשוות נתונים רפואיים שנמסרו על טופס הכושר הרפואי הסטנדרטי לאלה להערכה מחודשת ולבחון האם להערכות חוזרות אלו יש השפעה על קבלת רישיון נהיגה או דחייתם. הממצאים העלו חשש לגבי מהימנות הדוח הרפואי על יכולת הנהיגה, שעליו חתום לרוב רופא שאינו רופא המשפחה.