תוכנת מוניטור בזול

מציאת צג טוב עבור CAD יכולה להיות משימה קשה, אך מדריך זה יעזור לך למצוא את המסכים הטובים ביותר ללימוד CAD. במדריך זה אסביר מה עליכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים צג חדש ולספק רשימה של צגי מחשב טובים לשימוש ביתי וסטודיו.

אם אתה מתכוון לתכנת לשימוש ראשוני, המסכים כאן הם בחירה טובה, אבל אם זה כל מה שאתה צריך, יש לי המלצות אחרות למסכי משחק טובים. בנוסף, תוכלו לבקר ברשימת צגי המחשבים הביתיים והסטודיו הטובים ביותר כדי לקבל בחירה מדויקת יותר.

אם אתם מחפשים צג פשוט עם איכות תמונה טובה

צגים עם רזולוציית FHD או QHD הם אפשרות טובה. עכשיו יהיה זול יותר להשיג אותה כמות תצוגת מסך כמו שקיבלתם עם צג F-HD, אך למעשה תקבלו שטח שטח גדול יותר כך. יהיה להם מרווח יציב בין המסכים ולא יצטרכו להחזיק לוח אחד או שניים נוספים באמצע המסך. צגי Q-HD יהיו גם הרבה יותר משתלמים, מכיוון שתקבלו תצוגה גדולה בהרבה עם יותר פיקסלים לאינץ 'מרובע (פיקסלים לאינץ' מרובע).

אם תצטמצם ל -150% ותקנו צג 1440p מכיוון שהוא הרבה יותר זול ויש לו מפרט הרבה יותר טוב עבור הכסף

עדיין יהיה לכם אותו מקום כמו צג 1440P. אם אתה רוצה צג גדול עם רזולוציית QHD, אתה יכול לסמוך על ה- Ultrasharp U2715H של Dell. חשבתי שזו בחירה טובה אם אתה מחפש צגים טובים לתכנות או למשחקים.

אם יש לך תקציב טוב ואתה מחפש צג איכותי, אתה יכול לבחור ב- Dell Ultrasharp U2715H. אם פתאום יש לך תקציב צפוף, אתה צריך לחפש אפשרות אחרת. זה 27 "ב 1440p ו 75Hz וניתן לפקח עליו ברזולוציה של 1080p או 1440p ובקצב רענון של עד 60Hz.
כדי לשמוע פרטים נוספים על תוכנת מוניטור בזול מומלץ לבקר באתר fillva.com

למידע מורחב בנושא של תוכנת מוניטור בזול ומנשה המלך כדאי לבדוק כאן: menashe.org.il

בסך הכל

LG 34WL85C – B הוא צג נהדר, אבל אתה חייב להיות זהיר במיוחד כשמחפשים דגם זול. לא כל המסכים מאותה האיכות, ורוב מפרטי המסך מיועדים לשימוש מקצועי. הם יכולים לעלות עד 700 דולר, בעוד שתוכלו למצוא LG 32UN650 במחיר של 450 דולר. אם אתם מחפשים צגים רחבים במיוחד, עליכם לבחור אחד ברזולוציית 1080p או 1440p ובקצב רענון של 60Hz.

לפני שתחליטו איזה צג לקנות

עליכם תמיד להגדיר תקציב ולהסתכל על כל המסכים בשוק ותמיד להסתכל עבור הצג עם אותם מפרט. רזולוציית המסך וגודל התצוגה הם שני הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת המסך הנכון. למרות שיש מאות צגים זמינים, מציאת המסך הנכון אינה קלה. לכל מכשיר יש פונקציות משלו, מה שמקשה על הבחירה האחת, אך אם למתכנת יש הבנה טובה מה הופך צגים טובים לתכנות, קל למצוא את המודל המתאים לך.

אם אתה מפתח תוכנה וברצונך לפתוח שטח מסך גדול יותר

עקומה היא אפשרות אידיאלית עבורך. נכון, רוחב נוסף זה אופייני לא רק לצגים רחבים במיוחד, אלא גם הופך אותם לאטרקטיביים יותר עבור מתכנתים עם תקציבים קטנים יותר. עם צג 1440p 2x, הוא מציע מסך רחב בהרבה מהצגים הסטנדרטיים של 1080p בשוק.

צג ה- LED של Dell בגודל המסך 24 אינץ '

ומאפשר להציג מסמכים מרובי עמודים ללא בעיות. זה נחשב באופן נרחב לאחד המסכים הטובים ביותר לתכנות, שמומלץ מכיוון שניתן לפתוח מספר מסמכים על גבי מסך אחד בו זמנית. צג פינג במחיר סביר מאפשר הפצת מכשירים ברשת שלכם ומהווה ממשק קל לשימוש. והכי חשוב, הוא עוקב אחר מחשב נייד צף, מה שהופך אותו לאידיאלי למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

כשמדובר במפתחי תוכנה

יהיה עליכם להימנע מהצגה של צגים עם צגים גדולים יותר, מכיוון שמצגים אלה מאפשרים לכם לפתוח מספר תוכניות על המסך. אם אתה רוצה לקנות צג 25A 1440p, קח כזה עם רזולוציה גבוהה יותר ואיכות צבע טובה רק כדי להיות גמיש יותר. עם זאת, אם אתה משתמש במספר צגים בגודל רגיל, כנראה שעדיף לך להשתמש בצג גדול יותר, במיוחד אם הוא מאפשר לך לפתוח מספר תצוגות תוכנה בו זמנית. אתה יכול לקנות את המסך 25a 1440P בפחות מ -2,000 דולר או לקנות אותו תמורת 1,500 דולר עבור צג 24 אינץ '.

צג הפרודוקטיביות של LG 29KW600 מציע גם תכונות משחק רבות

כולל FreeSync, המציע קצב רענון משתנה של 75 הרץ – חווית משחק דומעת כשיש לך כרטיס גרפי AMD תואם. הוא כולל גם פאנל 1440p בגודל 27 אינץ 'עם קצב רענון גבוה יותר של 144 הרץ והוא רק מעט יותר יקר. עם גודל המסך והעיצוב שלו, תקבלו תצוגה איכותית עם איכות צבע טובה ודי ברזולוציה כדי ליצור סרטונים נעים במהירות. – —-

לעוד פרטים מורחבים בנושא של תוכנת מוניטור בזול ומנשה בטיטו עליך לבדוק ב- menashe.org.il