מכון פיזיוטרפיה בישראל: מה צריך לדעת לפני שקובעים תור?

פיזיוטרפיה היא טכניקה רפואית שמטרתה לשפר את היכולות של גופנו. לכל אחד מאיתנו עלולות להיות מגבלות שונות, והפיזיוטרפיה נועדה על מנת למזער אותן. כל מגבלה שכזאת עשויה להפריע לכל אחד מאיתנו לנהל שגרת חיים נורמטיבית. אז רגע לפני שאתם קובעים תור, מה אתם צריכים לדעת על מכון פיזיוטרפיה בישראל? יש כמה שאלות חשובות שחובה עליכם לדעת את התשובות עליהם. רוצים לקבוע תור? הזמינו תור למכון פיזיוטרפיה MY MOVE בעיר יהוד.

מה המטרה של הטיפול הפיזיותרפי? 

המטרה המרכזית של הטיפול היא לאפשר לכל מטופל לחזור לשגרת חיים נורמטיבית. אין אפשרות להבטיח באופן וודאי כי כל מטופל יחזור לרמת הפעילות הרצויה. אך באמצעות טכניקות טיפול שונות ניתן יהיה לראות שיפור ניכר בהשוואה למצב שבו המטופל נמצא כיום. במכון עצמו תקבלו ייעוץ והכוונה מטעם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, כאלה שמכירים את כל הבעיות הרפואיות. אם תבצעו את המשימות בצורה הרצויה תוכלו לראות איך החיים חוזרים למסלולם.

כמה עולה לבצע טיפול במכון פיזיוטרפיה?

לכל מכון פיזיוטרפיה בישראל יש את העלויות שלו. כך שקשה מאוד לתת מחיר שיהיה רלוונטי לכל המכונים השונים. יתרה מכך המחיר הסופי נקבע בהתאם לסוג הטיפול שאותו המטפל בוחר עבור המטופל. טיפולים פשוטים יכולים לעלות כמה מאות שקלים. טיפולים מורכבים או סדרה שלמה של טיפולי פיזיותרפיה עשויים גם לעלות אלפי שקלים. אך ברוב המקרים ישנה השתתפות מסוימת של קופת החולים בהתאם לסוג הביטוח שיש ברשותכם.

מתי צריך לקבוע תור למכון פיזיוטרפיה?

גם כאן לא תשמעו תשובה חד משמעית, לכל אחד מאיתנו יש סטנדרטים שהם מעט שונים. אך לרוב רצוי להגיע לטיפול פיזיותרפי כאשר אינכם מצליחים לבצע פעולות שהייתם יכולים לבצע בעבר. אם אתם מרגישים כי אתם מוגבלים לבצע פעולה מסוימת הטיפול הפיזיותרפי יכול לסייע. פתאום תוכלו לראות איך ישנו שיפור ניכר בתנועות ובפעולות שאותן אתם מבצעים. התמדה היא שם המפתח כאשר אנו מדברים על סדרה של טיפולים, ואל תחפשו קיצורי דרך כאלה או אחרים.