מחירי פרגולות מעץ

נופים עכשוויים עם פרגולות וחופות עץ צוברים פופולריות כחומר חלופי לבניית פרגולה ומבנים אחרים כמו גזיבו וביתנים אם ברצונכם להישאר מעודכנים במגמות הנוף הפופולריות של ימינו. בעלי בתים רבים בוחרים בסבכות עץ מסורתיות בשל החיסכון ויתרונות התחזוקה לטווח הארוך של פלסטיק.

במהלך השנים, חומרים ועיצובים חדשים הפכו אותם לזולים יותר ומתאימים יותר והפחיתו את עלות בניית הפרגולה לכל תקציב. פרגולות עשויות מחומרים שונים כמו ויניל, ליבות אלומיניום, פיברגלס ועץ.

קחו בחשבון את סוג החומר הרצוי ואת עלויות העבודה כשאתם מתכננים לבנות אותה בעצמכם. יש עלות עצומה בהתקנת פרגולות, ולכן יש לקחת בחשבון דברים כמו העיצוב, החומרים שאתה לוקח כערכה או משלבים עם קונסטרוקציה בהזמנה אישית. נסו לכלול 15% נוספים בנוסף לחומרים הממוצעים ולעלויות ההתקנה של בניית גולה מכיוון שפרויקט בנייה מסוג זה כרוך בעלויות בלתי צפויות.

אם אתה מוכן לבנות פרגולה משלך, אתה יכול לחסוך הרבה כסף. אם הפרגולות שלך אורכו יותר מ -60 מטר, תזדקק ליותר חומר. עם זאת, אם בסופו של דבר תבנו פרגולות DIY, תוציאו הרבה פחות חומר.

תלוי בגודל

בעיצוב ובחומרים, יתכן שתצטרך להוסיף גג למבנה שלך שיכול להוסיף עד 15,000 $ לעלות בניית פרגולה למבנה גדול יותר. אם תחליט לבנות את הפרגולות שלך מטיק העלויות יעלו עוד יותר. ואם תשים עליו גג מלא מלא, כדאי שיהיו מוכנים לשלם עבורו גם.

עבור כל סוג של פרגולה

העלות הממוצעת היא בין 900 ל -3,000 דולר ומעלה עבור גג נשלף לסטנדרט (30-60 רגל מרובע), למלה (20-55 רגל מרובע) וגג חכם (60-65 רגל מרובע נשלפת). פרגולות לוברה עולות מערכת אוטומטית בממוצע בין 20 $ ל 55 $ למ"ר. פרגולות חכמות עולות להתקנת 60 עד 65 דולר למ"ר שטח.

פרגולת גינה פשוטה ברוחב 8 מטר ואורך 16 מטר העשויה מעץ מטופל בלחץ ומותקנת על רצפות בטון ניתנת לבנייה תמורת כ -570 דולר

הוא מכיל חומרים כמו בטון מוכן, חצץ ו 40 חתיכות עץ כבד, אך יהיה עליכם למסור אותם או לאסוף אותם בעצמכם. פרגולות ארז עם קשת בגודל 10 על 16 מטר וגג סריג פתוח יכולות לעלות בין 5,000 ל -8,000 דולר.
למידע מורחב בתחום של מחירי פרגולות מעץ מומלץ לבדוק ב- urlshortner.org

אם אתם מחפשים מבטא לגינה או הפסקה מהצל, פרגולה היא דרך זולה ויפה בהמשך הדרך. אם תרצו גג מעוקל, עליכם לבנות קשת פרגולה מסורתית עם צמרת צמודה.

אל תתנו לתקציב השיפוצים שלכם לעבור יתר על המידה עם הפתעות נסתרות

הבן את עלות ההתקנה הממוצעת של פרגולת עץ במיקוד שלך באמצעות המחשבון השימושי שלנו. הזן את המיקוד שלך, מדה מרובעת ולחץ על הכפתור הבא עדכן ותראה פירוט של עלות ההתקנה של העץ בביתך. עלות אומדן פרגולה מעץ נותנת לך את המחירים העדכניים ביותר עבור האזור שלך.

הנה מדריך לבחירת חומר הפרגולות הטוב ביותר עבורך

יחד עם פירוט של עלות פרגולות בהתאמה אישית וכיצד להשתמש בהן. עץ הארז לוקח יותר זמן לצבוע וזה דורש תחזוקה בצורה של שיוף וכבישה לאורך השנים. כשאתה חושב על חומרים ועלויות פרגולות, חשוב תחילה על האסתטיקה שאתה רוצה שיהיה לך.

פרגולות יכולות לשרת גם מטרות דקורטיביות, וניתן להוסיף מעין כיסוי עמיד למים בימים גשומים.

המשמעות

היא שאם לא מאפשרים לצמחייה סביב הפרגולה לצמוח, מקבלים צל ומצמצמים את מטרת הפרגולות לצמח נוי. המחיר הטוב ביותר עבור נכס הוא קיזוז הערך שהוא מוסיף לנכס שלך. אם אתה שורף את הרצון ליצור מבנה יש דרך טובה יותר לבנות פרגולה משלך.