מה זה הסרת משקפיים בלייזר בישראל?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל הוא ניתוח פופולרי לתיקון ראייה אצל אנשים עם קוצר או רוחק ראייה, או אצל אנשים שיש להם אסטיגמציה. 

זהו אחד מניתוחי תיקון הראייה הרבים שמתבצעים באמצעות עיצוב מחדש של הקרנית, החלק הקדמי הצלול של העין שלכם, כך שהאור יתמקד ברשתית בגב העין.

למה מבצעים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל?

כשהאור אינו מתמקד ברשתית כראוי, הראייה מטושטשת. הרופאים מכנים מצב זה טעות שבירה. הסוגים הבסיסיים כוללים:

קוצר ראייה. הראייה אפשרית בבירור רק מקרוב, אבל עצמים מרוחקים מטושטשים.

רוחק ראייה. הראייה הרחוקה ברורה, אבל מקרוב העצמים מטושטשים.

אסטיגמציה. הראיה מטושטשת בגלל צורת העין.

יש להתייעץ עם הרופא לגבי התאמה לביצוע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל. 

מה קורה במהלך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל?

לפני ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל, הרופא ייתן למטופל טיפות עיניים כדי לגרום לתחושת קהות. ניתן גם לבקש הרגעה קלה. הרופא משתמש במכשיר לייזר כדי ליצור דש דק בקרנית. הוא יקלף אותה וישתמש בלייזר אחר לעיצוב מחדש של הרקמה שמתחת. 

בהמשך הוא יחזיר את הדש למקומו, וזהו סיום הליך הסרת משקפיים בלייזר בישראל. ההליך נמשך בדרך כלל כעשרים דקות, ויש לתכנן שמישהו יסיע אתכם הבייתה לאחר הניתוח.

תוצאות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל

לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בישראל, העיניים יבשות, למרות שיתכן שלא תתרחש תחושת יובש. הרופא שלכם ייתן לכם טיפות עיניים במרשם למניעת זיהום ודלקת, וכן טיפות על מנת לשמור על לחות העיניים. 

יתכן שתתרחש תחושת צריבה קצרה וקלה או ראייה מטושטשת כאשר אתם משתמשים בטיפות. אין להשתמש בטיפות עיניים מבלי להתייעץ עם הרופא לגביהן. העיניים יחלימו מהר מאוד. רוב המטופלים חווים ראייה טובה יותר תוך מספר ימים. יש להתייעץ עם הרופא אם מתרחשות בעיות או תופעות לוואי חריגות.

אין לשחות או לשהות בג'קוזי למשך שבועיים לאחר הסרת משקפיים בלייזר בישראל. יתכן שהמטופל יקבל מגן פלסטיק על מנת להגן על העיניים במהלך השינה, למשך כמה ימים. לפרטים ומידע מקצועי נוסף על הסרת משקפים בלייזר, צרו קשר עם בי אסתטיק ונחזור אליכם במהרה!