האם ניתוח פלסטי יכול להיות מסוכן?

החיים מלאים בסכנות חלקם בשליטה שלנו וחלקם לא בשליטה שלנו. כך לדוגמא אנו יכולים ללכת ברחוב ופתאום יהיה בולען ואנו ניפול לתוכו וניפצע. באותה נשימה אנו יכולים לנהוג במהירות של מאה וחמישים קמ"ש ולעשות תאונה שבהחלט היינו יכולים למנוע. לכן כל אחד צריך לנהל את הסיכונים שלו בצורה חכמה ולא להתפשר על כך. על רקע זה עולה שאלה האם ניתוח פלסטי הוא מסוכן?

אם כן יש לציין כי בכל ניתוח יש מידה של סכנה וכך גם בניתוח פלסטי, אך אם אתם רוצים לנהל את הסיכון שלכם ולהפחית אותו אתם צריכים לבחור את הרופא המנתח הטוב בשוק. עליכם להבין כי ככל שהרופא יהיה יותר טוב כך הסיכון שלכם יקטן. זכרו ברפואה ובטח ברפואה פלסטית אין מקום להימורים, להשערות ולא לתאוריות, רק עובדות צריכות לשחק תפקיד בבחירה שלנו את הרופא ולכן יש משמעות אדירה לשאלה מי הרופא שמבצע את הניתוח הפלסטי.

האם כדאי לי לקבל בוטוקס לשיפור המראה שלי?

יש הרבה טיפולים אסתטיים חלקם חודרניים וחלקם לא. כך למשל אפשר להזכיר טיפול כמו ניתוח להקטנת אף או טיפול של חומצה היאלורונית. על רקע זה יש לציין כי אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בתחום האסתטי וגם הנפוצים ביותר שיש זה טיפול בוטוקס.

אם כן כאן עולה השאלה האם כדאי לי לקבל טיפול זה? התשובה היא כי טיפול זה הוא כדאי מאוד, הוא יחסית פשוט, עם סכנה קטנה ועם סיבוכים מועטים ולכן כדאי לקבל את הטיפול הזה. פנו אל הרופא הפלסטי שלכם ושמעו ממנו על הטיפול הזה וכך תוכלו לקבל את המידע הרבה ביותר על טיפול זה.

האם אפשר לסמוך על האינטרנט במידע על טיפול אסתטי?

אין ספק כי ידע הוא כוח ואין ספק כי האינטרנט מגדיל את הידע שלנו במידה ניכרת. האינטרנט מאפשר לנו ללמוד המון על שלל נושאים וכך גם על טיפול אסתטי. על רקע זה עולה השאלה האם אנו יכולים לסמוך על המידע שיש באינטרנט בנוגע לטיפולים אלו?

אם כן התשובה היא שהדבר תלוי במידה עצומה באתר שבו אנו קוראים את המידע. ככל שהאתר יותר אמין ויותר טוב כך נדע כי המידע בו יותר מהימן. היה והאתר הוא לא רציני ונראה לנו רצוף שקרים אז ברור כי אנו לא יכולים לסמוך עליו. לכן שימו לב באיזה אתר אתם קוראים את המידע וכך תדעו האם הוא אמין או לא.

צילום:freepik