איך לשפר בצורה יעילה את מהירות האינטרנט בבית?

ספקי שירותי אינטרנט כמו TPG ו- Telstra אולי לא יגיבו באופן מיידי לשינויים אלה, אך ישנם כמה טריקים שבהם תוכל להשתמש כדי להגדיל את מהירות האינטרנט שלך בבית. בבית או במשרד מודרני עם מספר מכשירים ניידים והתקנים חכמים, נתבים קונבנציונאליים עלולים להעמיס ולגרום לבעיות מהירות. אם תוכל לשנות כמה דברים בבית כדי להגדיל את מהירות ההורדה שלך, מהמחשב ועד הנתב עצמו, תופתע כמה מהירות נוספת תוכל להשיג.

אם יש לך תקע רופף או חוט מחורר המוביל מהמודם שלך לנתב, האינטרנט שלך עשוי להיות איטי. גם אם אתה מקבל מהירויות טובות, ייתכן שהנתב אינו נמצא בבית ויתכן שכיסוי ה- Wi-Fi שלך אשם.

אם ספק שירותי האינטרנט שלך (ספק שירותי האינטרנט) לא סיפק את הנתב הטוב ביותר העומד לרשותך

עוצמת האות שלך חסרה או שאין לך נתב טוב כלל, הגיע הזמן לנתב חדש. למידע נוסף, עיין במדריך שלנו לבניית הנתב שלך עבור ה- Wi-Fi הביתי הטוב ביותר האפשרי.

לאיפוס הנתב יש יתרונות רבים על פני הרשת הביתית הממוצעת. הוא עוזר למנוע ניסיונות האקרים, מאפס את הזיכרון המוגבל של הנתב כדי להאיץ את העניינים ומחיל עדכונים חשובים על הנתב שלך ללא המתנה.

אם אתה מחבר אותו לחשמל ומתחיל אותו, עליו לבצע אתחול מחדש כברירת מחדל כדי לוודא שהכל פועל כראוי. בדוק את מדריכי המוצר שלך כדי לוודא כי אתחול והפעלה מחדש אינם גורמים לבעיות.

נקודת גישה

היא נתב אלחוטי ברשת הביתית שמחבר את המכשירים שלך עם ספק שירותי האינטרנט שלך. הנתב שלך מתחבר למודם והתקנים אחרים כדי לאפשר תקשורת בינם לבין האינטרנט. תוכל לחבר התקנים חיוניים עם כבל אתרנט או לפחות מתאם קו חשמל לנתב (ראה להלן).

הנתב שלך, שמשתמש בערוץ Wi-Fi ספציפי, מתקשר עם כל המכשירים בבית שלך, ואם יש לך שכנים שגרים בקרבת מקום, הנתב עלול להיות עומס יתר.

נתבים מודרניים יכולים גם לעבור לערוצים שונים

כדי לתקשר עם המכשירים שלך. אם המכשירים שלך נועדו לא לגרום להפרעות, עבור לערוץ 14 הזמין, אך עשוי להיות מועיל לבדוק שהנתבים שלך מוגדרים לערוץ יחיד כברירת מחדל. בגלל תדרים שונים, לנתב יש ערוצים שונים לפעול עליהם, ועל ידי שימוש בתדר מהיר יותר, תראה עלייה בביצועים בהשוואה לשימוש בערוץ עמוס מדי.

תכונת ההקצאה האוטומטית

המקצה מכשירים לערוצים שונים בהתאם לחיבור וצריכה לעבור לערוץ חדש רק אם הנסיבות משתנות, היא מצוינת אך ברוב הנתבים אין את התכונה הזו, מה שאומר שאתה צריך ללכת להיכנס להגדרות הנתב וודא שהרשת מבוססת על הקלטת שאליה המחובר הנתב שלך וכי התקנים נמצאים בערוץ המתאים להם ביותר.

אם אתה יכול להסתדר ללא אינטרנט אלחוטי

שבר את כבל ה- Ethernet וצור חיבור ישיר בין המכשיר לנתב שלך. נסה לחבר את המחשב ישירות לנתב שלך וליציאות הזמינות שלו. נסה להשיג נתב עם יותר מיציאה אחת אם אתה רוצה יציאות Ethernet Gigabit למהירויות גבוהות יותר.

אינטרנט אלחוטי

הוא מאוד נוח, אבל אחד החסרונות של אינטרנט אלחוטי הוא חביון, הזמן שלוקח לאות לעבור מהנתב למכשיר, בהשוואה לחיבור קווי. משחקים מקוונים, בימוי צ'אט וידאו והזרמת סרטים וסרטונים גוזלים רוחב פס רב ומאטים את מהירות האינטרנט בעת גישה לרשת ה- Wi-Fi שלך.

אם יש לך מספר אנשים בבית שמתחרים על אותו חיבור אינטרנט

ייתכן שתרצה לשדרג את הנתב שלך לכזה שיכול להתמודד עם תעבורה ממספר מכשירים. אתה יכול גם להשקיע ברשת נתב רשת לתקן דליפות רדיו באינטרנט. בחלק מהבתים יש תוכניות קומה שמשמעותן שלא תקבל Wi-Fi, לא משנה היכן אתה שם את הנתב שלך.

אתה יכול לשפר את עוצמת האות ומהירות האינטרנט באמצעות נתב רשת המציב נתבים שונים בנקודות ברחבי הבית שלך. שימוש ברשת רשת פירושו פחות מתח עבור נתב הרשת, מכיוון שכל המכשירים מחוברים לנתב הקרוב ביותר.

אם הנתב שלך נמצא בפינה של הבית שלך

הדרך המהירה ביותר לשפר את מהירות האינטרנט שלך היא להזיז אותו. המיקום שלה יגביל את חיבור האינטרנט של הבית שלך. כדי להגדיל את מהירות האינטרנט שלך, אתה יכול לנסות למקם מחדש את הנתב שלך או לקנות חדש.

אם אתה רוצה להתחבר באמצעות Wi-Fi לאינטרנט, אתה צריך נתב אלחוטי. כדי להגדיר את האינטרנט הקווי, חפש התקן Gigabit Ethernet שצריך לכלול בנתב שלך.

שדרוג הנתב ל- IEEE 802.11ac (Wi-Fi 5) משפר את המהירות והטווח של ה- Wi-Fi שלך. כל מכשיר שרכשת בשנים האחרונות יהנה מהמהירות המהירה שלו.
למידע נוסף על מגביר וויפי באפשרותך לבקר באתר must-shop.co.il

נתב טוב לא רק מגביר את מהירות האינטרנט ואת רוחב הפס שמספק ספק האינטרנט שלך, אלא גם מגביר את ביצועי החיבור. נתבים איכותיים מציעים כיסוי טוב יותר ומהירויות מהירות יותר הודות לטכנולוגיה אלחוטית חדישה וניהול רשת מתוחכם.

נתבי AC אלחוטיים חדשים בעלי מהירויות העברת נתונים גבוהות פי שלוש מדגמי B&G ישנים יותר והם מציעים פס כפול כך שתקבל ערוצים בחינם למכשירים אלחוטיים ישנים יותר

לנתבי Wi-Fi 6 החדשים יש מהירויות העברת נתונים עד פי 3 מפתרונות Wi-Fi 5 מסורתיים והם מציעים להקות כפולות וכן ערוץ בחינם לגישה למכשירים אלחוטיים ישנים.